Služby
Riešenie
Vyhľadávanie
Certifikáty ISO 9001 a 14001
Spoločnosť G E T SK s.r.o. má zavedený systém manažérstva kvality a systém environmentálneho manažérstva podľa ISO 9001: 2015 a ISO 14001: 2015 pod materskou spoločnosťou G E T s.r.o.
Systém overuje certifikačný orgán DNV – GL.
Rozsah činností a služieb:
- posudzovaní vplyvov na životné prostredie
- projektovanie a navrhovanie objektov a zariadení, ktoré sú súčasťou banskej činnosti a činnosti vykonávanej banským spôsobom
- projektovanie, vykonávanie a vyhodnocovanie geologických prác
- testovanie, meranie a analýzy environmentálnych charakteristík a vlastností hornín
- geodetické a zememeračské práce
- autorizované meranie hluku
Firemná politika QEMS, (účinnosť od 1.6.2015):
Spoločnosť G E T SK s.r.o. chápe systém riadenia kvality a systém riadenia vo vzťahu k životnému prostrediu ako neoddeliteľnú súčasť celkového riadenia spoločnosti.
Dosiahnutie vysokej kvality poskytovaných služieb spolu so zabezpečením ochrany životného prostredia sú prvoradou a trvalým úlohou spoločnosti.
Pre zaistenie dynamického rastu spoločnosti spolu s udržaním kreditu spoľahlivosti v oblasti konzultačných činností a ďalších poskytovaných služieb sa spoločnosť G E T SK s.r.o. zaväzuje k:
- neustálemu zlepšovaniu v oblasti kvality našich služieb
- neustálemu zlepšovaniu v oblasti ochrany životného prostredia
- vysokej odbornosti
- profesionálnemu prístupu pri vyjednávaní so zainteresovanými stranami
- pravidelnému preverovanie a vyhodnocovanie QEMS a jeho zlepšovanie
- dôslednému dodržiavaniu platnej slovenskej i medzinárodnej legislatívy
Aby sme splnili tieto záväzky, konali v súlade s firemnou politikou a v konečnom dôsledku splnili očakávania našich zákazníkov, riadime sa týmito zásadami:
- zásada dôsledného plnenia záväzkov vyplývajúcich zo zmluvných vzťahov
- zásada poskytovania neskreslených informácií zákazníkom o realizácii ich požiadaviek
- zásada preverovanie kvalitatívnych garanciou pri výbere dodávateľov
- zásada obojstrannej a efektívnej komunikácie ako s externými, tak s internými zákazníkmi a korektného rokovania s verejnosťou, záujmovými skupinami a orgánmi štátnej správy
- zásada dodržiavania prísnych pravidiel pre zabezpečenie dôvernosti zverených informácií o klientovi
- zásada uplatňovania projektového riadenia, ktoré má oporu v tímovej spolupráci a ktorého výsledkom je premyslené riešenie
- zásada trvalého odborného rastu prostredníctvom neustáleho vzdelávania zamestnancov
- zásada citlivého riadenia činností spoločnosti vo vzťahu k životnému prostrediu